äntligen fredag.

fredag, äntligen är efterlängtade, älskade fredag här... äntligen!

Är hemma nu, äntligen inne i värmen, från den hemska kylan som drar över Malmö. Och som bara bli värre och värre med dagarna som går. Till min stora förvåning vaknade jag imorse och tittade ut genom fönstret och vet ni vad jag såg?, VITT!, jag såg VITT! det var snö.. tragiskt nog.

Aja efter skoldagen som var ganska okej, eller väldigt okej faktiskt, ganska stolt över min senaste insats att skriva fyra sidor på en timme bara. Iallfall, efter skolan så drog jag till stan med äff&chassi och fixade lite grejer och så, köpte present till Sandra som fyller år och som ska firas fint imorgon!

Och som sagt så är jag äntligen hemma nu och jag är sjukt trött, idag kan jag faktiskt ta en jävla powernap ifall jag vill det.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på, får se vad som händer ikväll, aja ha det fint sålänge! :*


Kommentarer
Postat av: pillpill

du är lik kenza! sjukt söt är du

2010-11-22 @ 18:37:29
URL: http://pillpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />