måndag!

blablablabla hejhopp1 tråkig jävla måndag. Eller när fan är en måndag rolig egentligen? aja är iallfall hemma ifrån skolan nu ovh jag är så jävla äckligt trött, halvsov på sista lektionen.. Alltså ni fattar inte, alltid om jag innan jag lägger mig tänker "jag kommer inte kunna somna inatt", så kan jag inte det ! sjukt irriterande, och jag kan ju inte låta bli att tänka att jag INTE ska tänka så det blir så automatiskt. Sov ingenting inatt, verkligen ingenting, och jag hade bara en massa kosntiga amrdrömmar, usch !

Så ni kan ju gissa att jag vaknade en kvart innan bussen skulle gått, och ni vet hur mycket jag haaatar att stressa, och jag trodde jag skulle ha prov så jag blev ännu mer upprörd över att jag försovit mig och trodde jag skulle missa det. Så jag ringde taxi istället för att slippa stressa ut till bussen, Efter en stund kom den fula lilla bilen och körde mig till skolan, och inte nog med att jag hade en efterbliven busschaufför som pratade med sig själv om skandaler&vägarbetet... aja ingen bra start på dagen..

nu ska jag äta! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />