nattbloggi.

hejsvej på er! eller gokväll typ, eller nåt...

vad har ni för er en natt som denna?, ja många av er är säkert ute och festar eller vad folk nu håller på med.. Jag är iallfall hos reb nu och har varit här hela dagen typ. Vi har inte gjort så mycket förutom typ att ha varit ute lite, inte för att vädret är så acceptabelt men ja... Sen har vi tjockat oss på pizzerian som vanlig. Eller alltså vi beställde mat bara för att få komma in i värmen och inte hade något bättre för oss... sånt är livet ibland vettni.

Nu ligger vi iallfall i sängen och ska alledeles strax sova, eller bögan här bredvid håller redan på. Men jag är inte riktigt trött än så jag sysselsätter mig med datorn en stund till. Aja vi höres väl imorgon eller något, godnatt på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />