onsdag.

hejhopppppp! har ni haft en bra dag i skolan eller jobb eller var fan ni nu håller hus om dagarna.. Jag har iallfall sovit ut fram tills nu, eller steg upp imorse för ännu ett besök på sjukhuset, sen efter det så blev det raka vägen hem, eller nej skojar, pappa körde mig först till Donkan SEN raka vägen hem, åt min mat i sängen och somnade direkt! Så skönt det var att sova utan de jävla sladdarna och banden runt magen och halsen som höll på att strypa mig varje gång jag försökte vrida mig... aja nu är det iallfall borta, jätteskönt.

Vakande som sagt för en stund sen och nu ska jag typ upp och slänge i mig en bit mat eller något för är ganska hungrig :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />