onsdag.

tjenixen !

onsdag idag, har vi varit i skolan? nej det har vi inte, och varför inte det då? jo för vi är sjuuuka! Vi bara sitter med pappersrullen och snyter oss och hostar och har oss... herregud! Och vädret utanför mitt fönster gör inte saken bättre, det är helt jävla vitt och snöigt.. usch får ångest! Fan vad jag hatar snö, jag hatar det verkligen...

Det blev ingen bloggning igår eftersom att efter skolan drog jag till stallet direkt, red (i kylan), fick en jävla massa träningsvärk och traskade åter hem igen.. Kolalde film emd min syster och däckade runt tre tiden imrose. 

Sitter iallfall bara hemma nu och sitter och typ gör ingenting.. har nyss druckit en kopp te så jag blir lite bättre i halsen och nu sitter jag och lyssnar på lite skön musik bara.. ska upp och göra en till kopp, vill bli helfrisk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />