söndag, after work.

jaaaaaaaaaaahaaaa! så ni lever, det gör iallafall inte jag!
Nej skojar men är cp död, seg, trött, ja allt man kan vara för att inte ha energi till något. Kom nyss hem från jobb och nu sitter jag och kollar igenom lite bilder från igår, vi hade jättekul faktiskt. Även fast att en och annan olycka inträffade, det är något fel på mig helt seriöst... haha ja men vi alla vet att jag inte är frisk.
Men anyways så efter att vi vart hos rorsa så stack jag hem till min syster runt två tiden, var där till typ tre-halvfyra, sen blev det hemåt och däcka direkt. Nu ahr jag smått panik för jag ska på min kusins förlovning imorgon och har glömt bort det och vet inte vad jag ska ha på mig, så panik in till rummet nu puss!
gårdagens outift här också förresten! körde på blommig lång tröj/klänning, och röda läppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />