stresssslördag!

ja alltså sitter som minst påklädd och om en och en halvtimme ska jag vara helt klar för utgång, så nog bäst att jag drar röven ur stolen och börjar fixa mig nu, problemet är att jag inte har en blekasta aning om hur fan jag ska ha mitt hår eller vadfan jag ska ha på mig.. djbvgfclabghjsdbv! helvete.

Ska ju hem Rors med ett par vänner och där blir det middag, och sen resten lämnar vi åt ödet, nej men vi ska ha en trevlig kväll iallfall hehe! Jag gillar våra såna hära träffar med resten av gänget, för att även fast att vi tyvärr glidit ifrån varandra ganska mycket senaste tiden då vi börjat på olika skolor och så, så är det helt som vanligt när vi ses igen, som om det var igår vi sågs, inga såna hära pinsamma tysnader ni vet haha. Ja vi är lite småsöta ,jag och mina tjejer!

Aja ska upp och skaka huvudet så kasnke jag kommer på vad jag ska ha på mig eller något, kameran åker självklart med ikväll så det blir massa bilder senare, pusspuss på er och ha en finfin lördagskväll!


tagga lite smått med denna låten :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />