the box under the bed.

för ett tag sen städade jag (ofrivilligt, mamma tvingade mig, annars skulle hon slänga allt sa hon) min låda under sängen och några andra lådor med gamla grejer som legat och samlats sen jag föddes typ nej men ja ni fattar haha. Tog lite bilder på vissa av grejerna, faktisk jättekul att kolla igenom sånt gammalt, men blir helt nostalgisk och börjar tänka som ett jävla fån haha.


haha kommer ihåg hur jag och melisa stylade och klippte håret på dessa dockor och döpte dom till alla oss tjejer, vi som umgicks innan. herregud...


jag och emma avr bästisar var och varannan dag, vi bråkade konstant och blev !icke-bästisar" ca fem gånger om dagen, haha jävla skitungar vi var. tur att vi än idag är vänner!


tror inte att det bara är jag som har en sånhär låda som är gömd någonstans i rummet, som inenhåller en jääävla massa gamla skitsaker från förr. Tog mig ett år att rensa denna ska ni veta, för varje sak jag hittade där i satt jag och tänkte på i en kvart "åh det var då" eller "ahh det kommer jag ihåååg".


hahahahaha detta måste vara det roligaste jag hittade! Jag och melisa ville ha ett sommarjobb, bara läs och kolla vad vi skrev haha, vilke pajaser. Vem fan lämnar bort sina ungar med ett par 14-åringar SAMTIDIGT som de har en främmande hund med sig? ja märks att vi inte tänkte speciellt bra då..


ohhh detta är min fina älskade docka! fick den på min 8-årsdag av mami! fyfan vad glad jag blev för den, har ALDRIG lekt med den för jag har alltid tyckt att den varit för fin, och var så rädd att någon skulle ta sönder den
så den har bara fått följa med och ligga och sova hela livet! :)



och till sist mina söta ponnysar som jag och melisa klippte manen och svansen på för att göra dom finare, melisa klippte alldelles för kort kommer jag ihåg och minns hur sur jag blev på henne för det hahaha!



Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv, japp :o ja jag tjockaste täcket ja ahr xD

2010-11-22 @ 19:25:02
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://pinksnow.blogg.se

2010-11-22 @ 19:59:20
Postat av: M

AHHAHAHAHHA du får nog ändra det ang sommarjobb vi var 13åringar som ljög om vår ålder ragoudi!! märks att vi var mycket hemma för den delen med och inte hade något liv alls haha love you!

2010-11-22 @ 23:32:14
URL: http://www.melisa-n.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />