tjatjaa!

måndag idag, voöket i vanliga fall betyder att jag brukar sitta och ruttna på någon psykologilektion just nu. men ICKE idag nej, för vi har lov, en hel vecka, vilket känns sjukt skönt! Blev visst inte mycket bloggande igår märkte jag, men jag var inte hemma i mer än typ sammanlagt en timme igår på heeela dagen så jag hann verkligen inte.

När vi vaknade så gjorde vi oss i ordning så drog jag och mina systrar och träffade resten av gänget från London och mina kusiner, vi skulle hitta på en sista grej innan de åker tillbaka, de åkte idag, buhuu :(. Men vi drog till västra hamnen och tog en mysig fika och det var jättetrevligt faktiskt. Sen hade jag ju jobb som vanligt klockan fem, och jag var bästsäljande igår så jag vann en biobiljett hehe, duktig jag är! Sen kom jag hem och då drog vi till mina kusiner igen för att ännu en gång bara träffas en sista gång innan de åker hem igen, så vi var där och kom inte hem förens runt ett tiden, och då däckade jag direkt!

Så där har ni det varför jag inte bloggade igår haha, och nu hinner jag egentligen inte heller blogga men jag slänger in detta inlägg ändå. Ska fixa mig och så sen ska jag möta upp min käraste rebecca i stan, sen drar jag hem till henne och sover förmodligen där. :*


hehe litet smakprov på bilderna från festen, har inte tid nu att lägga upp de så ni får vänta sötisar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />