fredag suckers!

äntliiigen fredag förhelvete, orkar inte livet !

min dag har varit ganska skön och chill! Fast började med att jag ville skjuta mig själv, seriöst. jag trodde jag började klockan halv nio imorse så jag gick upp och skulle göra mig iordning helt jävla stendöd, eftersom att det var fullt hus här igår och jag la mig sent så var jag så stentrött! Sen kommer jag då på imorse att jag egentligen inte börjar förens några timmar! Boxade mig själv i huvudet och fortsatte min sömn!

då jag väl var i skolan senare gick det super, fick VG på min presentation som jag inte kom på att jag hade förens i bussen till skolan. Improvisioooon ! Lekte att jag hade förberett i veckor, men ickee! haha stolt över mig själv, nu ska jag unna mig kladdkaka, pussa era små skinkor!

Förresten så bloggade jag inget igår eftersom att jag direkt efter skolan drog till jobb och kom inte hem förens ganska sen och då var det fullt upp här hemma.


hahaha kommer ihåg när denna bilden togs, natten då jag kom hem helt stendöd efter affs fest, fattar inte hur jag pallade ta bild i mitt läga, mitt tröttaaaa läge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />