hemma. mätt. självmordsbenägen.

hej vänner!

jag har inte bloggat så mycket idag jag vet, fast att jag sa att jag skulle blogga en del, men ja... Jag drog ju som sagt inte till jobb, var hemma lite o fick spel så drog med nälls ut på en runda.

Vi gick o handlade och var ute lite, kom hem och har ätit nu och nu sitter jag här och kollar igenom ett memorystick som jag för 5 år sedan råkade trycka in i datorn (fråga mig inte hur dum jag är), det var ett sånt litet och jag dumma jag trodde att det skulle gå att trycka in det i det stora hålet och där har det varit i fem år, nu kollar jag igenom bilder och videos och jag kissar snart på mig! ska lägga upp lite snart så ska ni få se! hahaha. Är iallfall helt stendöd nu , skittrött och vill bara in i duschen, vilket jag alldeles strax ska göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />