i got my jacket!


äntligen har jag den! helvete alltså, folk slukade den som om jag vet inte vad ju! Sen tog den korta modellen slut i min storlek, som jag egentligen ville ha, så hade tänkt åka till Löddeköpinge och kolla på Center Syd men köpte den långa modellen istället och det var ett mycket smartare drag faktiskt, den värmer rumpan haha, men ja, nu har jag äntligen köpt min jacka som jag ville ha, *happyface* !


*tidsinställt inlägg* - sitter förmodligen uppe med våra gäster från London och över lite på min Engelska!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt jackan?

2010-11-01 @ 22:07:42
Postat av: Josefine

Var har du köpt den jackan? Jag såg en tjej på bussen med samma jacka men våga inte fråga var hon köpt den så jag har sprungit runt som en dåre och letat men inte hittat den. var har du köpt den? :)

2010-11-05 @ 16:00:21
URL: http://j-liscious.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />