otursbarn.

ja vad sa jaaaag!!?!?! i told ya'll! jag sa att jag inte skulle komma hem hel, och hade jag rätt?! klart som fan haha! Vi skulle ju som sagt ha hoppning och vilken överraskning jag får när jag kommer dit, jo vi skulle nämligen ha TERÄNGHOPPNING, ute på terrängen. Och såklart blir ju hästarna lite mer störda där ute än vanligt. Och min häst var ju absolut inte tillräckligt störd inomhus att jag skulle hoppa honom utomhus.
Så ja efter en liten stund och en jävla massa kramp och dragande i händerna så sticker hästjäveln och slänger av mig mitt på åkern, och där ligger jag, och har tappat andan och han springer fritt fram och tillbaka som om jag vet inte vad. aja slutet av lektionen bestod av att jag bara stod och höll honom och gick runt små promenader för jag kunde inte rida mer efter det, fick så jävla ont! Och jag brukar verkligen ALDRIG hoppa av eller ge upp när sånt händer men nu fick jag så jävlans ont så jag kunde inte.. stackars mig! :(
aja nu har jag duschat och så, har fortfarande ont fan... väntar på Desperate housewives som börjar om en timme, tills dess ska jag blogga lite hehe pussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är veckans horoskop?

2010-10-12 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />