@ rebs place mofoo

pilla er i näsan i fem sekunder innan ni börjar läsa detta inlägg!

så... hej på er busungar!? vad har ni för er en natt som denna? Ja inte sitter och läser min blogg iallfall, sitter iallafall hos reb nu, ska sova här. Mögen dök upp hos mig igår kväll runt elva tiden och vi gjorde inte så mycket, tog det lugnt bara och så. När vi vaknade drog vi till stan med Linnea, sen drog vi hem till reb där vi är juuuust nu!

Vi gick och solade en 20-minutare innan också, det var fan på tiden! Känner mig som den vitaste människan på jorden, typ michael jackson (rip) vit... Så nu har jag fått lite färg iallfall, måste sola ett par gånger nu den kommande veckan innan festen nästa vecka där jag inte kan gå runt med vita bara ben förhelvete!

varit ute lite men vädret var ju så jävla mysigt att vi rörde våra nerkylda rövar hem och nu sitter vi och lyssnar på den fina melodin våra kurrande magar skapar... ska nog ta och göra något åt saken, nu kan nu ännu en gång pilla i näsorna i ytteligare fem sekunder så lovar jag ett ni får lättare att sova! (L)


bjuder på en söt undervattens bild från tuurkeym fan vad jag vill tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Rasmusellen

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-15 @ 10:48:13
URL: http://rasmusellen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />