what a night!

herregud! eller hej till att börja med, är vaken nu, ja jag vaknade nyss för vi stack ju inte därifrån förens någongång efter klockan två inatt. Var så jävla trött att jag bara direkt slängde av mig skorna, klänningen och hoppade rakt ner i sängen, så sitter här med gårdagens frisyr och smink, palla att det har hållt hela natten också haha. Nej men en sak säger jag till er, om ni ska på fest som varar minst NIO timmar så ha förfan med er ett par andra skor än 14 cm höga klackar som ni annars kommer få tvingas dansa i i så många timmar! helvete alltså, hade ingen känsel i mina fötter efter den traumatiska händelsen... haha. Men fyfan vad kul vi hade, riktigt kul faktiskt, och jag önskar paret all lycka i framtiden och ett stort grattis!

Nej men nu ska jag kolla igenom bilderna från igår kväll och kanske lägga upp några här, får se ifall jag hinner, jobbar ju sen så måste göra mig i ordning, annars kommer de upp ikväll! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />