i knew it!





haha måste bara dela med mig med min lilla nyhet som jag upptäckte idag, vet inte ifall jag nyss upptäckte det i hela världen eller bara är lite efter och ni andra redan vet om det. Men jag tyckte jag kände igen den här Chris Mhina och vet ni vart vi har sett honom innan ? ni vet filmen Förortsungar, DÄR! Det är ju han lilla sötnosen som sitter på taket och rappar så sött, min hjärna har gjort framgång!

haha gud vilka minnen jag har från den filmen med tjejerna, vi blev helt kära i filmen och beslöt oss typ för att själv börja rappa och gjorde en egen raplåt och sånt i bussen påväg hem från bion, så satt vi skitungar längst bak rappandes, det var tider det..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Han är med i Rosa the movie också, han spelar Amir :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />