kommentarer&svar.

Anonym om my house- våning 1.:
helvete vad mycket skor du har bruden, vilken lyckost

SV; vad ska man säga? passion for fashion, hehe. Passion for shoes rättare sagt, ä men alla är inte mina, det är mina och min systers skor.
Anonym om blogggggtips!:
Heej jag undrar om du jobbar kvar på det telejobbet? och hur det funka med lönen och så där?

SV; nope, jag sa upp mig efter en och en halv månad. Jag och JOBB går inte ihop, klarar inte av sånt, lönen var helt okej alltså, men tanke på att jag jobbade fyra timmar om dagen två dagar i veckan bara, ca 2000, men nej jag tyckte inte pengarna var värda besväret och så..
Anonym om my house- våning 1.:
är alla de skorna dina?? :O :D

SV; nope, mina och syrrans ! :)
sannaaa om my house- våning 1.:
måste bara fråga var har du köpt dina röda heels? har letat jätte länge efter röda heels skulle verkligen uppskatta om du svara. tack :)

SVAR; de är ifrån H&M's hemsida, har dock inte sett dem i butik, men kolla ifall de finna kvar på hemsidan :)
monika om my house- våning 1.:
var har du köpt dina ljus rosa heels?

SV; de är ifrån någon butik i Kista gallerian i stockholm som heter Bella tror jag
Anonym om Nenaa tips!:
Dem verkar fan skit bra :O var kan man köpa dem och hur mkt kostar dem uppskattar svar o grym blogg (Y)

SV; tack du! de är ifrån en hemsida som heter http://www.tikei.se/
tjingeling om no mami todaaaay:
varför opereras hon? :*

SV; hon har haft problem ganska länge med sin sköldkörtel så hon skulle operera bort den idag och det gjorde hon tidgare idag, men när vi kom och ville hälsa på henne efteråt så sa läkaren innan vi han gå in att de flyttat henne till operation igen direkt eftersom att ett blodkärl hade spruckit i halsen där de opererat så hon fick svårt att andas, men jag hoppas och tror att allt är bra med henne nu, min älskade moder! (L)

Kommentarer
Postat av: Emmiu

svar! : såliteså! :D allt bra?

2011-01-27 @ 06:18:51
URL: http://emmiu.blogg.se/
Postat av: D

sv: hahah fyfan jag med!:( seriöst efter att jag skrivit det här tänker jag gå och köpa en kebabtallrik haha



ah OM de e haha men vart finns inte såna sliskiga människor om man tänker efter..

2011-01-27 @ 15:25:17
URL: http://wrapmywords.blogg.se/
Postat av: paow

Snygg blogg! Besök min om du har tid.. ^^

2011-01-27 @ 15:53:34
URL: http://pawolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du någonsin druckit?

-"- varit full?

2011-01-29 @ 14:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />