right now



sitter med min systerson, världens sötaste och knubbigaste unge. Vi sitter och tjockar oss med en massa godis och tröstäter eftersom att han sitter och halvgråter efter sin mamma som nyss lämnat honom hos oss, ska passa honom ikväll. Roligt nog är godis det ända som får honom att hålla tyst så det är det ända jag kan göra, trycka i han godis haha, nu lär hans mamma bli galen när hon ser detta, men så är det att lämna ett barn med mig!

Och ännu roligare är att han stoppar in en godis i munnen, slemmar ner den tills han upptäcker att han inte gillar den, och vad gör han då tror ni? JO trycker in den i käften på mig.. love that chubby thing anyway!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, super gulliga!

2011-01-15 @ 20:42:06
URL: http://thelifeaboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />