sippin on my smoothie

sitter och slupprar i mig min supergoda smoothie jag gjorde. Mango och jordgubbar, mums! När jag kände lukten av jordgubbarna kändes det verklige som sommar, ville bara dyka ner i påsen och lägga mig bland jorgubbarna, åh helvete vad jag vill ha sommar jag spricker snart! Aja det är ca BARA 4-5 månader kvar...

Har iallfall duschat och fräschat upp mig lite, ska snart göra iordning naglarna lite tror jag, de behöver finslipas lite hehe. eller så är jag bara allmänt rastlös och tar ut det på mina stackars naglar. Fan vad min mage blir stor av smoothiesen, snart sprutar det ur mina öron, glaset var nog en aniiing för stort haha. hoppas iallfall att ni haft en fin onsdag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

gott med smoothie :D

2011-01-27 @ 10:13:08
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />