sunshine.

åhh solen nedgången var så fin idag! Så skönt det kändes att solen lyste så skönt på en i ansiktet idag. Bilden tog jag iallfall ifrån elins balkong.
hahahaha måste berätta roligaste händelsen idag! Jag och elin satt på en bänk så var mitt ansikte mot solen, så kisade jag lite med ögonen för jag fick solen i ögat, sen gick det förbi två sjuuukt sliskiga män, och just i den sekunden blinkade jag med ett öga för jag fick solen i ögat, tror ni inte de trodde jag blinkade med ett öga för att flörta! självklart slänger de på finaste (sliskigaste) smilet och blev hur glada som helst, alltså jag ville dö i den sekunden, fyfan vad jag skrattade.. idioter.

Kommentarer
Postat av: Fröken Svår

Men åh! Bilden är väldigt mycket vår!



Najsig blogg du!

2011-01-27 @ 22:45:00
URL: http://biancalagerlof.bloggplatsen.se/
Postat av: peeeliiinnn

HAHAHAH jag dooooor!! sootis, tack for en trevlig dag min skona

2011-01-27 @ 22:50:16
URL: http://www.ahrent.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />