tordaaaag

hejjjjj mina vänner! Har ni haft en bra dag?, jag hoppas det iallfall. Själv har jag haft en toppendag! Började med att först gå och sola i förmiddags, efter det drog jag till stan och mötte upp elinpelin och vi tog en fika och snackade en massa skit och hade trevligt. Efter det så drog vi hem till henne och hon experimenterade smink och hår med mig, kände mig lite som en försökskanin, snyft.. nä skoja det var jättekul.
dock så hände inte mycket med mitt fågelbo till hår, vi kunde inte vara seriösa och göra någon bra film utav det som vi egentligen skulle, blev bara en massa skratt och trams så vi la ner filmskitet. Istället gjorde hon en fin make up på mig, jättefint blev det, duktig tjej det där!
Är hemma nu och har nyss ätit mina spräckta korvar, alltså seriöst, jag klarar inte ens av att koka korv, hur ska det gå för mig i framtiden, helvete... är iallfall proppmätt och nu ska jag gå och duscha, känner mig som en stekt kyckling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />