lördaaaaaaaaag

hellllu blogggi!

sorry för min kassa uppdatering! Men rebecca sov hos mig igår och eftersom att vi inte setts på ett tag så ville jag inte sitta och blogga och så, umgås hellre med henne när vi väl träffas. Idag drog jag till Lunds sjukhus och hälsade på mami också, hon mår bättre nu, som tur är. Hon lär bli bättre inom kort, det vet jag. Hon är en stark liten krabat.

Så vi var där i någon timme och så, efter det tog jag bussen till Oxie och är här nu också, ska sova hos rebsi idag. Vi har varit ute lite, ätit och blivit feta i pizzerian och så är vi hemma nu och sitter med varsin laptop i knät och datanördar oss hehe. Hoppas iallafall ni har haft en fin dag sötnosar, och sorry igen för min kassa update! ♥♥



men guud vad här bjuds på sig själv, jävla snygging !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />