kommentarer&svar.

Anonym om godnatt sucker, måste vila ut lite:
man ser hut du anstränger dig för att få smile gropar hahah

SVAR: FAKTISKT så har jag smilegropar som syns ganska mycket när jag ler, men dom vill bara inte bli fångade på bild dom jävlarna, så fick anstränga mig lite granna för att trycka fram dem på denna bilden eftersom att jag tycker att det är så fint mad smilegropar så ville jag att mina sötisar skulle synas.


Anonym om onsdag.:
din lilla snotunge, du är 17 år och kan inte röra röven och göra något själv! har märkt att du aldrig gör något själv, tårkar din mamma dig i röven efter att du vart på toaletten också eller?

"väntar på att mamma ska göra maaaat for me"
"nu skriker min mage så jag ska fasktiskt gå upp och se vad mami sysslar meeeeed! :("

herregud harde du vart min dotter hade du fått på käften

SVAR: haha oj herregud! nej min mamma torkar mig verkligen inte i röven och jag gör faktiskt en massa saker själv, bara för att min mamma ganska ofta gör saker åt mig betyder det inte att jag inte kan göra det, som liksom laga mat och så, vadå ska jag stå och laga mat själv eller? har bara tur att ha en snäll mam som tycker om att vara mamma helt enkelt. Och tror inte du hade gett ditt barn på käften pga av någonting sånt här, isåfall hade det verkligen varit synd om ditt barn...

Anonym om dagens outfit:
var är rosetten från

SVAR: den är ifrån H&m


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte kul att ge bort eftersom han är JÄTTEKRÄSEN med mat, o bio har vi vart på så mycket nu på senaste tiden ;(

2010-11-22 @ 18:38:53
URL: http://emelielofquistt.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv. typ inget :o

har täcket över mig is kallt :(

2010-11-22 @ 18:42:09
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

du ä'r sjukt vacker :)

2010-11-22 @ 18:50:56
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />