Utkast: Nov. 5, 2010

lina om lite mer shopping, idag.:
Hej jätte fin blogg
Snälla kan inte du lägga ut en bild på din garderob?? För du har sjukt fina och mycket kläder

SVAR; hejhej ! tack så mycket, haha jo visst kan jag väl det, kan nog knäppa någon bild senare ifall synen tillåter det, min garderob är lite i kaos-läge nu, men senare kasnke haha, tack :)


Nisa M :) om onsdag.:
e det dina systrar på den bilden :O ni liknar nte varandra någonstans ! men söta, bor alla hemma ff elr e du enda barnet kvar hemma? :)
puuss, älskar bloggen !

SVAR: Japp alla fyra är mina systrar, bara en bor kvar hemma, de andra har gift sig och skaffat barn så jag och min ena syster är de ända som bor hemma. Och nej jag vet haha, ingen av oss är lika varandra, lite konstig faktiskt ! Tack så mycket, kul att du gillar den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />