kommentarer&svar.

Anonym om kvällens outfit igår.:
vatr får du din klädesinspiration ifrån? menar liksom du klär dig väldigt annorlunda från dag till dag. eller du har olika stilar varje dag typ vissa dagar har du en lite punkig om man säger så & andra dagen har du kanske street/dance-style och en annan kanske du har väldigt allmänt annorlunda. tycker det är ganska häftigt, gillar dina kläder :)

SVAR: hejsvej! ja jag kan hålla med om att jag inte har någon speciell "klädstil" om man säger så. Inte så att jag klär mig samma stil varje dag. Jag kör liksom mitt eget, lite blandat varje dag, baror på vad jag känner för. Om jag en dag känner för att se random ut så gör jag det, eller om jag känner för att se "punkig" ut, eller "street/dance" som du sa , så klär jag mig på det sättet haha, gäller att kunna variera. Min inspiration får jag från allt omkring mig, kan vara vadsom helst. Kanske en tant ute på gatan, min stora syster, någon kändis, eller vad somhelst egentligen :)


Amelia om @school.:
hejj raghad skulle bara fråga vilka smink använder du? asså masscara,puder och ögonskugga och sånt ? :D

SVAR: hejhej :) När jag sminkar mig så är det ganska olika ibland i vissa perioder. Men brukar oftast lägga solpuder/vanligt puder, lite rouge ibland, kajal och mascara. Ögonskugga kan väl hända ibland lite då och då.  Puder som jag använder är nog det maxfactor bronzing powder eller H&M's som också är bra. Mascara är min absoluta favorit, Telescopic, love it!


Anonym om dagens outfit&facelook.:
Hejhej, undrar vart tröjan kommer ifrån:-)

SVAR: tröjan (på bilden under) kommer ifrån GinaTricot. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />